Wat maakt dat Survival zo leuk spelen is? Of juist niet, kan ook!

Discussie in 'Discussies' gestart door Cathy_NL, 8 jun 2019.

1. Cathy_NL

Cathy_NL Member

Best benieuwd naar! Waarom vind je Survival spelen zo leuk op deze server? Of juist niet, kan ook!
    Zijn het de features of gewoon omdat het survival is? Of omdat vrienden het ook spelen?
    Of mis je gewoon nog iets in Survival? Altijd handig om te weten, zodat de staffleden weten dat ''wij'' tevreden zijn, of juist nog niet. En kan je je idee of input ook kwijt in de Ideeën forum van Survival. Zodat staff dit ook makkelijk kan terug vinden, je hoopt natuurlijk wel dat je idee misschien waargemaakt kan worden toch?

Misschien ook leuk te vertellen met complimenten naar de staff toe, uiteindelijk zorgen zij 24/7 dat deze server up to date en aan het runnen is :)

Ik vind Survival erg leuk om te doen, gezellige mensen maakt het altijd erg gezellig. En de features zoals epic hoppers maakt het ook erg leuk om te doen. En leer je weer wat nieuws! En tot op de dag van vandaag zie ik de Survival wereld ook steeds groter worden met nieuwe plekken om te ontdekken! En het leuke is dat het steeds drukker word met allemaal actieve claims :) En een dikke pluim naar de staffleden toe, elke bug word altijd wel snel opgelost, is het een grote bug, proberen ze het zo snel mogelijk te doen :) En de daily rewards zijn erg handig! En de ''wise'' man of Survival is er ook in toegevoegd, onze Motorhom! Erg handig, hij heeft meerdere leuke tutorials wat erg leuk is om te volgen en zelfs ook in een jip en janneke taal; dat alles voor iedere beginneling toegankelijk is :)

Maar genoeg over mijn mening.. wat vind jij van Survival en/of vind je dat er iets anders moet? (En houdt het wel netjes)