Wat maakt dat Skyblock spelen leuk is?

Discussie in 'Discussies' gestart door Cathy_NL, 8 jun 2019.

1. Cathy_NL

Cathy_NL Member

Best benieuwd naar! Waarom vind je Skyblock spelen zo leuk op deze server? Of juist niet... kan ook.
    Zijn het de features of gewoon omdat het survival is? Of omdat vrienden het ook spelen?
    Of mis je gewoon nog iets in Skyblock? Altijd handig om te weten, zodat de staffleden weten dat ''wij'' tevreden zijn, of juist nog niet. En kan je je idee of input ook kwijt in de Ideeën forum van Skyblock. Zodat staff dit ook makkelijk kan terug vinden, je hoopt natuurlijk wel dat je idee misschien waargemaakt kan worden toch?

Misschien ook leuk te vertellen met complimenten naar de staff toe, uiteindelijk zorgen zij 24/7 dat deze server up to date en aan het runnen is :)

Deze update met Skyblock, is op dit moment hardcore skyblock, tenminste; voor mij wel. Uitvogelen hoe het met de zombie villagers moet, zodat ze een villager kunnen worden weer. Maar het is leuk en uitdagend! Op dit moment net ietsje leuker dan Survival voor de afwisseling. En tuurlijk blijf ik beide gamemodes erg leuk vinden :) Qua features vind ik het erg leuk dat ze de repair plugin erin hebben gezet; dat je dus niet repairt op de ''old way'' maar juist met 1 tool en met xp kosten aan het repairen bent. En ohja de daily rewards! Op dit moment is het wel nog in de beta versie, maar tot nu toe verloopt het zeer soepel, er waren misschien kleine bugs, maar de staffleden werken er als een team aan, zoals het hoort; en dus tevreden! En houd ze toch ook lekker bezig toch? Hihi! Maar ik vind het leuk dat Skyblock weer verbeterd is na de Aquatic update en dus terug is! Top.

Maar genoeg over mijn mening.. wat vind jij van Skyblock en/of vind je dat er iets anders moet? (En houdt het wel netjes)

Poffertjes vindt dit leuk.