Sneakpeek: Wat hebben we hier?

Discussie in 'Nieuws' gestart door Fortist, 9 sep 2019 om 14:12.

1. Fortist

Fortist Member Medewerker Community Manager Dev

Voor sommigen is school alweer begonnen en voor anderen gaat het dagelijkse (werk)leven gewoon door. Heeft iedereen een goede vakantie/zomer gehad?

Ook wij hebben niet stil gezeten de afgelopen tijd. Sommige projecten beginnen vormen aan te nemen en anderen naderen het punt om in gebruik te kunnen worden genomen.

Gezien de laatste update al een tijdje geleden was, geven wij hierbij een kleine sneakpeak voor iets wat er binnenkort aan komt.

Waar zou dit om gaan? De eerste die met het goede antwoord komt, krijgt ingame een koekje ;)

Schermafbeelding 2019-09-09 om 13.09.43.png

2019-09-08_22.36.25.png

- Het Staffteam.

ArnoutG vindt dit leuk.
  2. ArnoutG

ArnoutG New Member

jammer dat ik geen kans maak op een koekje.... :emoji_cookie::emoji_cookie:

Fortist vindt dit leuk.
  3. Fortist

Fortist Member Medewerker Community Manager Dev

Jij weet het inderdaad al :emoji_smile:

4. Cathy_NL

Cathy_NL Member

Panda's!! 1.14 update

Ik zag dat ze ookal een update hebben met bijen maar dit is een mooie update meer craft mogelijkheden!

5. Dark_Obscurity

Dark_Obscurity Dark_Obscurity Tech

6. MotorHom

MotorHom Moderator Medewerker Moderator

Geweldig! om op 1.14 kunnen spelen. Dat worden weer de mooiste creaties en spannende avonturen met hordes illagers :eek:
    Ook wel leuk om weer eens helemaal opnieuw te beginnen (hoop alleen dat het geld wel meekomt naar 1.14;))
    Lees je een beetje in op internet om te weten wat er allemaal nieuw is en hoe je het kunt gebruiken. Dat scheelt de staff een hoop onnodige vragen. Ik zal t.z.t. proberen om voor 1.14 ook weer wat tutorials te maken net zoals voor 1.13
    Veel plezier op de nieuwe 1.14 server!
    Motor