Rupke stelt zichzelf voor

Discussie in 'Introduceer Jezelf' gestart door Rupke, 14 jun 2019.

1. Rupke

Rupke New Member

Hoi iedereen!

Na een paar dagen op deze server rondgedoold te hebben, denk ik dat ik me hier wel zal kunnen gaan vermaken.
    Daarom ook van mijn kant een korte introductie.

Ik heb 39 jaar oud, woon in Limburg en werk in de telefonische dienstverlening (helpdesk).
    IK ben al vanaf mijn omgeveer 12e ofzo verslingerd aan gamen. Begonnen met Commander Keen en Wolfenstein 3D, lange tijd QUake 2 3n 3 multiplayer gespeeld, een aantal MMO's gespeeld (Everquest 1 & 2, Dark age of Camelot, Eve Online) en natuurlijk Minecraft.

Naast gamen kijk ik graag een filmpje of een serie, ik sport 2x per week (fitness) omdat ik een kantoorbaan heb en enige beweging toch wel goed schijnt te zijn. Maar op een mooie dag vind ik het ook wel fijn om te gaan wandelen in de natuur, in een bos of op de hei ofzo.

WIl je wat meer van me weten dan vraag het in dit topic of gewoon als je me tegenkomt op de minecraft server. Tot kijk in de pixel wereld!

Stuyvert vindt dit leuk.
  2. Cathy_NL

Cathy_NL Member

Hé Rupke!

Ik zie je inderdaad vaak op survival! Leuk om te zien. Welkom op deze server nogmaals en hoop dat je er lang plezier van mag hebben.
    En leuk om wat meer leeftijd genootjes tegen te komen. En daar is het ook zeker voor bedoeld voor jong en de jongere hogere leeftijden.

Oud klinkt ook maar echt oud en dan zal ik mezelf ''oud moeten benoemen'', vandaar de jongere hogere leeftijden :D:p

Om er beetje onderuit te komen hé hihi.

Tot kijk ergens in de Server!

Groetjes, Cathy

3. PanKuba

PanKuba New Member

Hallo Rupke.
    Ik ben ook 39. Ik speel games iets langer, maar met een lange pauze. Ik raak erg gemakkelijk verslaafd.

Ik denk dat deze server geweldig is. Ik heb al een paar mensen ontmoet en ben geweldig met ze te praten.
    Mensen kunnen hier verbazingwekkende dingen bouwen, vanuit hun verbeelding, zoals je kasteel.
    Minecraft is bijna als lego, het is jammer dat tnt niet werkt ...

Ik wens je veel plezier en tot ziens in de wereld van de kubussen.

groeten
    Kuba

Cathy_NL en Stuyvert vinden dit leuk.
  4. MotorHom

MotorHom Moderator Medewerker Moderator

Hoi Rupke.
    Welkom bij PixelworldMC en leuk dat je je voorstelt.
    Ik hoop dat je het naar je zin zult blijven hebben en kijk uit naar de prachtige bouwwerken die je zult gaan maken.
    En kom je ergens niet uit, dan staan we voor je klaar met oplossingen (althans... dat gaan we proberen ;))

Veel plezier op de server!
    Motor

Cathy_NL vindt dit leuk.
  5. Fortist

Fortist Member Medewerker Community Manager Dev

Welkom op de server en we hopen dat je veel plezier kan gaan beleven op de server :)

Cathy_NL vindt dit leuk.