Poll: Beslis mee over de Phantoms.

Discussion in 'Nieuws' started by Fortist, Oct 17, 2019.

Phantoms in het survival houden of niet?

1. In survival houden.

2. Uit survival halen.

Results are only viewable after voting.
  1. Fortist

Fortist Member Staff Member Community Manager Dev

Beste spelers,

Wij zouden graag jullie mening willen over de poll. Het gaat hier over de natuurlijke spawning van de phantom.

Mochten jullie nog opmerkingen of idee├źn hebben zijn deze uiteraard welkom :)

Met vriendelijke groeten,

- Het Staffteam

snapshot112 and Cathy_NL like this.
  2. Senna

Senna New Member

Uit survival halen. Phantoms zijn de ergste toevoeging ooit aan minecraft. Dankzij Phantoms ben ik vaker doodgevallen dan ik me kan herinneren. Ik wil niet nog meer van deze fatale ongelukken door die afschuwelijke Phantoms.

Bedankt voor het komen naar mijn TEDTalk

Fortist likes this.
  3. Dennis

Dennis New Member

In survival houden! Phantoms hebben ook gevoelens. Ze houden het spannend en leuk. Goede toevoeging!

Fortist and BootingOffline like this.
  4. BootingOffline

BootingOffline New Member

Inderdaad!! Let them live, Dont bully them!

Fortist and Dennis like this.
  5. suzan

suzan New Member

het moeilijjke is dat bijna nieumand slaapt waardoor je ze zowat niet wegkrijgt of je moet lang in bed liggen maar zoveel geduld heb ik niet, het is wel een leuke toevoeging aan mc

Fortist likes this.
  6. Cathy_NL

Cathy_NL Member

Ik zit er beetje tussen in, leuke toevoeging in Minecraft klopt, en de membranes zijn prijzig. En aan de andere kant, word je altijd wel aangevallen door de phantoms in de nachten.

Maar wanneer je ze eruit haalt, word het wel weer makkelijker snachts dan zit je alleen met de andere mobs. Ik weet het niet, ik laat het mooi aan jullie over.

Fortist likes this.
  7. superman91372

superman91372 New Member

Ik ben zwaar tegen phantoms. Het is de enige mob waar je niet tegen kunt spawnproofen, dus ze spawnen ongeacht wat je doet tenzij je slaapt.

Alleen voor singleplayer is dit geen probleem, maar bij multiplayer is dit al wat lastiger te organiseren. Bijvoorbeeld: Als er 4 mensen bij elkaar zijn spawnen er zo 10-15 phantoms alleen al bij die plek.

Persoonlijk wil ik de phantoms uit de survival zien gaan, maar dat er wel een manier komt om phantom membrane te kunnen krijgen. Mochten de phantoms er niet uitgehaald worden dan zou ik de zowel de hoeveelheid phantoms als hoe vaak ze spawnen drastisch verminderen.

#APG

Senna, Cathy_NL and Fortist like this.
  8. MotorHom

MotorHom Moderator Staff Member Moderator

Het blijft dus hoe dan ook een moeilijke beslissing. We kunnen duidelijk niet iedereen tevreden houden.
    Er zijn voors en tegens maar het enige waar phantoms goed voor zijn is de membrane opbrengst. Als we daar een oplossing voor kunnen vinden (goedkoper in de /shop misschien?) is het goed om ze eruit te halen.
    Ik zie geen echte toevoeging voor de Minecraft speelervaring dus mijn mening zal duidelijk zijn: wmb mogen ze eruit maar ben ik het ook met de laatste alinea van superman eens.
    We gaan het zien
    motor

Fortist and Cathy_NL like this.