MiningThunder aka Thunder aka Thor aka Mining

Discussie in 'Introduceer Jezelf' gestart door MiningThunder, 13 jul 2018.

1. MiningThunder

MiningThunder Administrator Medewerker Admin

Hallo allemaal,

Wie ben ik?? Zoals te zien in de titel verschijn ik onder meerdere namen, zowel in-game als in teamspeak etc. reageer ik uiteraard op alle 4 de namen :).

In RL ben ik Ray, ben inmiddels 24 jaartjes alweer en woon, leef en game ik (uiteraard) samen met Pombeertje ook zij is 24. Pombeertje is momenteel niet echt meer actief kwa gamen i.v.m. haar opleiding, dit zal tegen het eind van het jaar weer veranderen.

Ik ben vaak druk met veel tegelijk en maak dan graag alles tegelijk af, zichtwerk is altijd het leukste namelijk. Als ik ergens buiten het werken en gamen om nog tijd over houdt ben ik bezig met diversen andere hobbies. Zo ben ik vaak op het circuit te vinden en op tuning meetings en beurzen, verder ben ik ook in het bezit van een airsoft vergunning met diverse apparaten.

Uiteraard lekker dagjes weg met Pombeertje ben ik goed voor te porren, zeker dagjes Den Haag met het zonnetje er bij!

Cathy_NL vindt dit leuk.
  2. MotorHom

MotorHom Moderator Medewerker Moderator

Fijn dat je er weer bent Thor! We gaan er lekker tegenaan samen!
    :emoji_cloud_lightning:
    :emoji_motorcycle:

:emoji_musical_score: On a T-W-A, to the promised land:emoji_musical_keyboard:
    Every woman, child and man
    Gets a Cadillac:emoji_oncoming_automobile: and a diamond ring :emoji_gem:
    Don't you know we're riding with the king?:emoji_zap: :emoji_crown: :emoji_zap:

Bijgevoegde bestanden:

MiningThunder vindt dit leuk.