Cathy_NL is here ^_^

Discussion in 'Introduce yourself' started by Cathy_NL, Jan 18, 2018.

1. Cathy_NL

Cathy_NL New Member

He hoi! Leuk dat je belangstelling toont voor deze topic!

Mijn naam is Cathy, geboren op 20 juni 1992, dat betekend dat ik 25 jaar ben. Ik ben eigelijk van oorsprong niet echt een ''gamer''. Sinds 2014 ben ik een beetje de gaming wereld ingestapt, mijn vriend leerde mij om Minecraft te spelen. Vanaf die tijd niet meer gestopt met spelen. Het blijft leuk en je kan er zoveel mee!

Mijn hobby's zijn tuinieren in de moestuin, creatieve dingen maken, muziek luisteren, fotograveren, minecraft, netflixen en Slapen.

Op Minecraft ben ik meestal te vinden op Skyblock en Survival. Vind de twee game modes erg leuk om te doen.

Mochten jullie meer willen weten, schroom niet om te reageren ^_-

Groetjes!

-------------------------

Hey, hi! Nice that you are interested in this topic!

My name is Cathy, born on June 20, 1992, that means that I am 25 years old. I am originally not really a '' gamer ''. Since 2014 I have stepped into the gaming world, my boyfriend learned me to play Minecraft. From that time on, I never quit playing. It remains fun and you can do so much!

My hobbies are gardening in the vegetable garden, creating creative things, photographing, playing minecraft, netflixing and sleeping.

On Minecraft I can usually on Skyblock and Survival. I like the two gamemodes.

If you want to know more, do not hesitate to respond ^_-

Greetings

Fortist and Beltsjeblom like this.
  2. Dark_Obscurity

Dark_Obscurity Dark_Obscurity Tech

Welcome Cathy!

It's nice to have you around here ^^

Hopefully you will enjoy your time over here! :D

Cathy_NL likes this.
  3. MotorHom

MotorHom Moderator Staff Member Moderator

Welcome Cathy! and thanks for the introduction.
    Have a nice time on the server!